Правила роботи
Завдання веб-квесту представляють собою окремі блоки питань, які сформульовані так, щоб при відвідуванні сайту ви були змушені зробити відбір матеріалу, виділивши головне з тієї інформації, яку знаходите.
Після завершення роботи над квестом проводиться публічний захист робіт (звіт) у вигляді буклету, презентації або веб-сторінки. Основні критерії публічного звіту: розуміння завдання, достовірність використаної інформації, творчий підхід (дизайн оформлення звіту квесту і технічне виконання).
Індивідуальний план - інструкція для учасника:
Після завершення роботи над квестом проводиться публічний захист робіт (звіт) у вигляді буклету, презентації або веб-сторінки. Основні критерії публічного звіту: розуміння завдання, достовірність використаної інформації, творчий підхід (дизайн оформлення звіту квесту і технічне виконання).
Індивідуальний план - інструкція для учасника:
- Ознайомтеся з темою і метою квесту.
- Складіть власний список ресурсів для опрацювання.
- Складіть план пошуку інформації.
- Досліджуйте інформаційні ресурси.
- Оформіть звіт у вигляді мультимедійної презентації, веб-сторінки або буклету.
- Ознайомтеся з критеріями оцінки вашого звіту, залежно від обраної форми представлення.
- Підготуйтеся до презентаційного захисту.
3 бали
|
2 бали
|
1 бал
| |
Розуміння завдання
|
Точне розуміння завдання
|
Розміщені матеріали, які мають безпосереднє відношення до теми, так і зайві
|
Розміщені матеріали, які не мають безпосереднього відношення до теми, зібрана інформація не аналізується
|
Виконання завдання
|
Висновки аргументовані, мають безпосереднє відношення до теми, використані сучасні засоби візуалізації інформації
|
Частина інформації несистематизована, не має відношення до теми
|
Випадковий набір інформації, неповні відповіді, відсутність аналізу інформації
|
Результат роботи
|
Чіткий і логічний виклад інформації, структурованість, відредагованість, критичність аналізу, привабливий вигляд.
|
Точність, структурованість, недостатньо виявлена власна оцінка інформації
|
Матеріал логічно не вибудований, непривабливо оформлений, суть питання розкрита неповністю, проблемні питання залишились поза увагою
|
Творчий підхід
|
Робота відрізняється яскравою індивідуальністю і висловлює точку зору.
|
Демонструється одна точка зору на проблему; проводяться порівняння, але не робляться висновки.
|
Учень просто копіює інформацію з запропонованих джерел, нема критичного погляду на проблему
|
Ваша задача результати пошуку оформити для кожного виду властивостей світла окремою сторінкою (презентація, публікація, веб-сторінка, тощо, посилання на які ви заносите до форми).
Немає коментарів:
Дописати коментар